Hej, Jag heter Pank.

Jag visste att en bil innebar mycket pengar. Joo det visste jag, och mycket underhållande och grejs.
Men min bil har inte varit så himla dyr i drift ändå.. När jag haft pengar.
Nu är det typ en månad sen jag var i Afrika. Jag hann jobba 5 dagar i Januari och nu kanske då kan förstå hur tajt det just nu är med min ekonomi. Ja men då vettja!! Pärlan sviker mig och oljelampan börjar lysa. Inte kul..
Så imorgon klockan nio ska hon in på service och en "helchekning" Suck. Så.. du har som väldigt mycket pengar över och tycker synd om mig.. Ge mig! Snälla? Fast precis som jag sa så har den klarar sig bra under den tiden jag haft bilen än så länge. 1,5 år nu snart. Woho. Och nej Jonas, den är fin! Lila är hett!

image123

Pärlan, Fast min är lila. och smutsig just nu..

Hur som helst så blir det stan ikväll och träffa nickipicki. Det var ett tag sen.
Pizza och film står på schemat och sen hoppas jag på att få sova ifred inatt David!

Ah juste. Nicolan, Bellan och Emman imon på Centrum och ser på Adam Tenstan. WOHO!


♥To be continued..♥
image124

Kommentarer
Postat av: Ida..

Antar att inte jag får följa med längre då?

2008-02-15 @ 19:54:11
Postat av: emma

ååh va söt du va på den bilden.. emma vill pussa nicopico.!!

2008-02-15 @ 21:54:35
Postat av: ellie

den lila apbilen e finare. så söt. som du.

2008-02-17 @ 10:49:31
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0