En solig och fin Alla hjärtans-dag

Underbart härligt. Idag fick jag för första gången sommarkänslor. Det var ganska kallt och blåsigt.. men satt man inne så såg det ut som sommar och solen värmde genom fönstret. Därför är inne alltid bäst..


Igår var det bongo. Trevligt men oj va trötta vi var. Det vanliga snacket.. du borde inte se honom.. jag vill ligga.
aa ni vet. Förlåt Denny att vi gick ganska tidigt men vissa har inte lov som andra har.. Och en del stör mig..

Som sagt.. Alla hjärtans dag. Idag är dagen då du ska visa den du älskar.. att du älskar den. Daah.
Och dom som inte har någon ska vara.. ledsna? Stackarna.. Jag gillar er!
Lite fina sms har man allt fått och ni som skickat..
TACK!
Jag älskar er också  men mitt hjärta tillhör bara en, Bellis.
Och enligt min mormor älskar hon mig medans mamma bara får "Tusen kramar" Moha!
I Usa är denna helgen en helg då man verkligen slår på stort och firar och grejs.
I Sverige känns det mest som den är avskydd?
Men den är ganska överskattad om man är tillsammans med någon ändå.. eller?
Man ska väl älska varandra varje dag man är tillsammans?
Ja man borde tycka det.

Och så avreagerar jag mig här:

Allvarligt, du suger. sluta vara du.

Jag hoppas på att få träffa dig snart. Inte fega..

Tar du åt dig så stämmer det antagligen

Jävla va heta vi ska vara på lördag

image120
Maybe you are the one that makes my heart beat fast..








Kommentarer
Postat av: Mm undra vem

Du suger,,,,
håll tungan i styr på lördag ;)

2008-02-15 @ 01:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0