Efterfesten är alltid bäst.

Och så var det utgång igår igen. Som vanligt blev det för mycket men kanske lite väl mycket för en del..
Lilla Emma, hur mår du idag?
Det jag älskar med att gå ut är att man vet aldrig vem man täffar. Igår var det gamla vännen Max.
Han var lika söt som han alltid varit men kanske tom roligare denna gången.
Se, jag lovade att du skulle bli omnämd i den bästa bloggen ever! 
Eftersom jag har två stämplar på armen så förstår jag att vi var på Huset en sväng också. 
Huur mycket folk som helst och bara ganska jobbigt. Centrum i våra hjärtan.   

Efterfest med pizza och Guitar Hero hos någon viktor. (Vän till nalle) Denny däckade i sängen stackarn.
Du missade helt hur grym jag är på att spela gitarr. Ett spel som lätt ska köpas! snart.. när ekonomin tillåter det.
Och viktor, säg till när du flyttar, för då tar jag din lägenhet!

Men den riktiga efterffesten började nog när vi kom hem. för där väntade David och någon Per på oss.
Live från Växjö. Jag saknade dig hela kvällen D. Men vi lovar att komma till Växjö otroligt snart.
Bara bellis slutar vara duktig och jobba på helgerna!

Vi kunde inte låta bli att ta lite fina bilder såklart också. Men vi glömde kameran hemma så vi fick ropa på Johanness så han fick ryka in. Max fick av nån anledning inte vara med på bilderna? Inte så lyckade denna gång.
Hmm.. Och David och Per, vi printade er också. haa!

Och vem fan är du som ringer och säger att du vill ha mig? öh.
Snacka stekpannor funkar inte på mig?

image111
image112
Nee.. asså halv sju på morgonen börjar vi nykta till men inte David och Per. Dom kör hårt.



                                                     Kärlek till er mina underbara vänner.                                                              


 


Kommentarer
Postat av: ellie

åhh. de e sånt här som typ din blogg som gör att ja klarar av att jobba en söndag som denna! LOVE

2008-02-10 @ 16:49:01
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Anonym

haha. I knoow! och varför har inte du skrivit?!

2008-02-10 @ 17:58:21
Postat av: ellie

nej så mycket tid har ja inte så att ja hinner blogga själv. men ja fixar de ikväll om ja orkar! de e bara en timme kvar tills ja låser;) hur mår hon ida? somnade du om? förlåt att ja alltid väcker dej sötan.

2008-02-10 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0