Det talas om..

Att man lever länge om man tränar, men all den tid man förlorar när man är i gymmet eller på att springa meningslösa rundor då? Går man ändå plus eller blir det plus-minus-noll? Äsh, Vi tränar för att se bra ut. Erkänn!
Punkt.

Och idag har ännu en trist dag passerat. Jobb föjt av just träning. det är sånna här dagar som jag vill ta mitt pick och pack och åka nånstans där människorna i staden faktiskt har ett liv. Så kommer du på den staden får du gärna berätta det för mig. Då kommer jag att sitta på först/buss/tåg/flyg dit.

Det vi ser fram emot just nu: Rihanna 12/3


Som sagt var det rekord igår och det är toppen! Så fortsätter vi tycker jag!
Är det här man ska ha tacktal till sina vänner och grejs? Nee.
 

image113
|.nicoliis aka Nicole.|

Kommentarer
Postat av: Hemmlig Beundrare

Snälla nån va vacker, och du skriver så himla intressant. åh. vill bara pussa dig åtminstonne på pannan, förlåt att jag skrever hemlig beundrare, men skulle jag säga vem jag är så hade det förstört mina chanser.. puss puss

2008-02-11 @ 23:15:53
Postat av: ellie

e du naken bollen? tss.

2008-02-12 @ 09:16:20
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Hemmlig Beundrare

Ellie? hur visste du? tss... Nej jag är någon Nicole aldrig skulle tänka sig skulle gilla henne, hon tror att jag bara vill vara kompis med henne, hon har inte en blekaste. :) thihihihi

2008-02-12 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0