Det är här det händer boys and girls

Åh, underbara lördag.
Har jag sagt hur mycket jag älskar lördag?
JAG ÄLSKAR LÖRDAGAR!
Man har sovit ut, är på bra humör och ska snart träffa sina vänner för att ha kul. Det är lördag på tok för sällan!
Ikväll blir det utgång och huvudpunkten på kvällen är väl att Adam Tensta ska vara i lilla staden Jönköping.
Jag ser sånna här tillfällen som ett hopp att kanske.. ja kanske så finns det en framtid för vår lilla lilla stad.

 
Hur som helst så fick jag tillbaka bilen idag också. Oj va den glänste och såg ut att må bra.
Vilken den borde göra efter att jag lagt typ hela denna måndagslönen. Däremot var det mindre bra att den ska in snart igen då dom hittade någon mojäng i motorn som ska bytas och nån skit på bromsen som ska putsas. Uh.

Växjö! Kom hit ikväll! Vi saknar ju er..
Ne, Let get this thing on the move!


image125
Han är cooool!




.:|Du vet att du saknar mig|:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0