Coulda woulda shoulda

Jag borde egentligen tagit hand om disken i köket.
Jag borde egentligen ha tvättat kläderna i tvättkorgen.
Jag borde egentligen ha tagit tummen ur och tränat.
Jag borde egentligen åkt till verkstaden med bilen.
Äsh! Film och godis hos Mimmi lät ju så mycket mer lockande!
 
Idag har varit dagen då mitt liv förändrats!!..
Ne,
inte idag heller.. Det har varit en helt vanlig måndag. Jobb och hälsa på vännen mimmi.
Vi småfirade att vi sluppit ha kräksjukan med godis, såklart. Woho.

♥ Tisdag: Jobba, Träna
♥ Onsdag: Bongo Bar. Tänkte kanske komma till dig efteråt?
♥Tordag: Jobba, Träna
♥Fredag: Jobba (Ja, ni läste rätt.. jag ska jobba en fredag.)
♥Lördag: Växjö? MaybeBaby. Partiie
♥ Denny.. Står fikan fast?

Oj, nu kallar träningen.

image136 
MAN SKA INTE TRÄNA FÖR MYCKET HELLER!
LAGOM ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERREGUD!!!!

2008-02-18 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0