Alla kanske inte ska dansa..

Jag vet snuttis. Jag vet att jag lovade skriva i bloggen så fort jag kom hem efter Bongo Bar igår! Och jag föröskte, jag gjorde verkligen det men blogg.se hade tekniskt fel. David är mitt vittne! Så jag skriver nu..

Ni vet hur underbart det är att vakna av sig själv.
Kanske av att solen tittar in och sträcka på sig och kanske tom ligga kvar och dra sig lite.
Så vaknade inte jag idag.
Nicole vaknar av att lillebror kommer inspringade och skriker: MAMMA OCH PAPPA HAR GLÖMT MIG!
Det är inte vad man vill höra klockan 8 på morgonen och snart ska upp och jobba.
Mhm svarar en super trött nicole eftersom vissa männsikor gillar att hålla mig uppe på nätterna.
(inga namn nämnda!)
MEN DU MÅSTE KÖRA MIG TILL SKOLAN NICOLE! NUUUUU!
Damp. Ibland är det surt att vara storasyster.

Men! ibland är det också superkul att vara lite gammal så man kan gå ut på kvällarna. Moha.
Som sagt blev det Bongo igår efter en fika på Teaffanies. Mimmi blev sjuk och Ida bangade som vanligt i sista sekund. Bellis och Bollis trippar i alla fall ner och där möts vi av en Adam-wannabe och en glo-vakt.
Linnsan och Max var där också. Lika kul som alltid.

Vi råkade få med oss en kamera också, Oj va kul man kan ha med en såndära.

"Asså, När snygga människor dansar fult, då kan det ju bli rätt gulligt liksom men,
när fula männsikor dansar fult, då är det liksom bara fult"


Emmapemma, absolut. Boka en tid så vi kan träffas! Evigheter sen!

En del saker kan man väl få se förbi? Jo, jag vill det.

image106 Mimmi tror inte riktigt på Ellinor?
image107Och ellinor har bara druckit cola?
image108Bevis. Cola rocks.

GRATTIS PIERRE! IDAG FYLLER DU GAMMAL!


Kommentarer
Postat av: emma

jaaaaaaa. fööör längesen.. förlåt att ja bangat så mycket. känner mej som världens tråkigaste människa!! mnen ja har vart sjuk o bajs o jobbat röven av mej. men nu är jag pigg som en lärka igen och okrar allt. :P haha.. vad ska du göra i helgen? ses då? looove

2008-02-07 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0