Vietnamn nästa

Vietnamn näst

Ah gosh va jag flänger runt hela tiden. jag har knappt hunnit komma hem och andas ut så ska jag ut och fara igen. Imon är det i alla fall dags för ännu en resa. Vietnamn. Ska bli otroligt skönt att komma bort igen. Kanske lite dum tid men va fasen.. jag ska ju till solen! Så vi hörs om några dagar när jag kommit ner. Eller om jag kanske ska ta en hel bloggfri resa. Beror lite på hur jag känner. Men i alla fall. Vi hörs nästa gång vi hörs haha!

Kärlek mina vänner och gott nytt år vad ni nu än ska göra!











Kommentarer
Postat av: ellibellibus

hoppas du får de underbart sötis.

2008-12-31 @ 01:05:40
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0