Vagen tillbaka

Vagen tillbaka

Sorligt! Igar kopte vi vara biljetter som ska ta oss tillbaka till Bangkok dar allt borjade for tre manader sedan. Vi aker om 9 dagar och stannar i Bangkok i tva natter. Dvs.. vi har bara 12 dagar kvar pa resan. Nagot som suger annu mer ar att det dessutom regnar idag. Darfor har vi spenderat dagen till att trana pa stranden. Vad som hander ikvall ar an sa lange inte planerat. Vi lever i nuet och valjer att inte prata om att det snart ar slut. Det basta jag gjort i hela mitt liv. Med mina basta vanner nagonsing. Igar nar jag borjade ta upp det brast Ellinor i tarar och Emma och jag var inte samre vi och borjade hanga pa. Dafor sa ser vi pa allt det positiva. Vi har haft "the time of our lives"
Jag bjuder pa bilder denna gangen eftersom inlagget ar sadar handelserikt..






Andra advent idag btw. Det ska firas med thai mjolk och thai bullar. Vi ska nog kopa tva thai ljus ocksa. Dom ar kanon! Dom haller i hela 3 minuter!! Woow..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!

Ni verkar ha det helt underbart i värmen!

Men jag saknar er här hemma :-)



Va rädda om er! Hälsa tjejerna, så ses vi snart..

Pussar

2008-12-09 @ 09:30:13
Postat av: mamma

Alla kramar till dig min lilla tjej :-)







2008-12-10 @ 08:23:04
Postat av: Henrik Lindmark

haha spelade såndär bowling i måndags :P som du har på dendär bilden såndär disco bowling och jag har fortfarande ont i fingrarna :P

2008-12-20 @ 15:09:23
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0