Ar 2551

Ar 2551

Hej bloggenlasare!

Visste ni att det ar ar 2551 har i Thai. Jo, det ar ingen skamt. En kar van sa det till oss for nan vecka sedan och nu har vi fatt det pa papper. Har i Thailad ligger dom typ 500 ar fore! Coolt.

Idag har det varit en otroligt fin dag! Stralande sol fran morgon till kvall. Vi har legat pa straden hela dagen och blivit riktigt svarta nu. Igar kvall gick vi och bowlade och efter det blev det annu en biofilm. Denna gangen blev det.. (Mimmi du kommer sla mig! haha) House Bunny. En riktigt rolig och efterbliven film faktiskt! Precis vad vi behovde, bara fa skratta lite har i allvaret.

Jo, vi horde namligen nyss pa nyheterna att flygplatsen ska vara stangd tom den 15e Dec. Vi ska flyga hem den 19.e och kanner paniken lite nu. Vi hoppas ju saklart att allt har gatt over tills dess men ska anda se om det gar att boka om flyget sa vi flyger fran Phuket istallet for Bangkok. Vi vill ju verkligen hinna hem till jul liksom!

I brist pa annat tankte jag nu dela med mig av en fin lista. For och Nackdelar med att resa en langre resa

+Brun som en pepparkaka
-Myggbett inne pa bion som svullnar och klias!
+Man upptacker hur bra stallt man har det
-Man inser att man snart maste jobba igen
+Man uppskattar familjen hemma och karleken man har
-Man langtar tillbaka till solen
+Man far sova i sin egna sang
-Man fa inte se coola saker varje dag som tex Operahuset i sydney eller Tein towers i Malaysia
+Man saknar faktiskt kylan lite
-Man angrar att man saknade kylan nar man val kommit hem
+Man kan shoppa huuur mycket som helst for inga pengar alls!
-Man far overvikt pa fucking Airasia pa 7 kilo som ska betalas
+Nar man kommer hem ar det jul och ett nytt ar..
-Nar man kommer hem ar det ett nytt ar..


Lite tankar sadara. Ikvall hadevi tankt ta en footmassage igen. Det ar ju underbart gott. Och vem fasen har rad att ta det hemma i Sverige? Vi har ca 2 veckor kvar har nere och jag ska sa leva i lyx!

Arligt talat sa ar jag for lat for att lagga upp bilder nu. ga in pa www.emsiiee.blogg.se/minresa for att se bilder. dar far ni se hur mysigt vi hade det forsta advent och aven lite bilder fran bowlingen. Weeyy.
(och vill ni se fula bilder ga in pa www.bollisbellis.blogg.se )
See ya



Kommentarer
Postat av: Erica

Häftigt att vara 500 år in i framtiden, haha.. ^^

2008-12-02 @ 14:39:23
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Simon

Brätta inte hur det är i framtiden jag vill se det själv ;D



Hahahha de ska vara storlek 40 - 41 och svarta eller grå eller bruna typ. :D Jag har köpt din julklapp :D

2008-12-02 @ 17:25:09
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: mimmi

Din filmsmak krackelerar när jag inte är i närheten. =P

2008-12-02 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0