Tack gode gud

Tack gode gud

Hej bloggen. Just nu sitter jag hemma i mitt egna rum efter att ha sovit en hel natt i min egna säng. Mycket märklig känsla att vakna i sitt egna hem efter att varit borta så länge. Jag glömmer nästan bort att skriva med åäö haha.

Dagen kommer gå till att packa upp alla saker som jag släpat med mig från resan. Efter det blir det städning. Wow vilken himla kul dag! Igårkväll kom släkten och hälsade mig välkommen hem. Mysig kväll med bildvisning och mycket tankar kom tillbaka.
Gud va jag saknar er flickor och värmen redan nu!

Jag ska försöka hinna lägga upp massa bilder från resan.. Men jag vet inte om jag orkar det idag faktiskt. Klappar ska ju slås in och mycket som ska fixas. Jag har namligen inte så många dagar på mig att fixa allt som måste fixas.
Den 31 Dec aker jag iväg igen till Vietnamn. Denna gången med familjen. Tack gode gud för det. Kylan tar redan dö pa mig här hemma! Då får ni läsa om ännu ett land i värmen. Men innan dess är det ju julafton och grejs.

Nu måste jag fortsätta städa.
Later babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0