Otroligt lyckat!

Otroligt lyckat!

Woow! Jag är så impad av kvällen igår!
Först möttes vi flickor upp hemma i Emmas lägenhet och åt en super smarrig middag. Mästerkocken Emma! Så mycket har vi inte tjötat på läänge. Efter det begav vi oss till underbara Sliver. Grymt kul med folk som är frammåt och kommer fram och hälsar. Mycket bra. Vi spenderade faktiskt hela kvällen där tills det var dags att äta nattamat, dvs pizza. hihi.

Tack flickor för en underbart fin kväll.
Vi betalar priset för det nu men oj va det var värt det haha.

Nu blir det bio, Australia! (Bara för att vi diggar landet!)



Mina fina flickor. Vart tog de fina pojkarna vägen?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för den bleka bilden där ja... full e jag visst me! Jag är sjuk och vill döö. men det var värt de! tacka din far! puss

2008-12-28 @ 19:33:36
Postat av: Jonna

Tack för den bleka bilden där ja... full e jag visst me! Jag är sjuk och vill döö. men det var värt de! tacka din far! puss

2008-12-28 @ 19:33:57
Postat av: Anonym

tyst jonna! tur att de syns lite skillnad tycker ja:)

2008-12-31 @ 01:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0