Minnen i form av bilder

Minnen i form av bilder

Jag lovade ju att skriva ett sista inlagg som skulle vara proppat med bilder. jag haller alltid vad jag lovat. Det senaste vi gjort pa resan har varit bla en kanotutflykt (vi paddlade inte sjalva!) och ett skumdisco. Vi har haft otroligt kul de sista veckorna och ingen av oss vill som sagt hem. Detta ar varan sista kvall som kommer spenderas pa en fin restaurang och efter det blir det lokalmarknad. Igar kvall hade vi var sista festkvall har i Patong. En helt okej kvall som mest handlade om att sitta med vanner och prata om harliga saker som hant. Imorgon klockan ett lyfter vart plan mot Bangkok. Da far ni klara er utan update pa narga dagar. Ska passa pa att shoppa och da finns ingen tid till internet.

Har ser ni bilder fran kanot utflykten. Vi besokte fyra olika oar. Bla James bond som ar med i orginal filmen James Bond som spelades in 1970. Grottan ni ser pa forsta bilden akte vi igenom och inne under berget fanns en grymt vacker diamant sten. Vi var livradda att hela berget skulle rasa pa oss men lagunen man kom ut till var vart all spanning. Gud sa vacker var jord kan vara!
Andra raden ar festbilderna. Kan ni gissa vilken bild som ar fran skumnatten och vilka som ar fran en vanlig utgangskvall? Vi traffade namligen upp Emmas vanner och spelade hammarspel med dricka.
De sista bilderna ar fran igar nar vi var ute.

Vill ni se fler bilder ar det dessa adresser som galler
www.emsiiee.blogg.se/minresa  Och www.bollisbellis.blogg.se

Tack alla som foljt resan pa bloggen. Ni har anda varit en del som last.
Men jag alskar nog dom som kommenterat mest. Nasta gang vi hors ar jag hemma i vintersverige och ska fira jul. En marklig omstallning efter sol i 76 dagar. Men jag antar att man maste hem. Man kan ju inte stanna har forever..
Over and out.





Jag alskar er bara mer och mer. Tack for en underbar resa min basta vanner!!!








Kommentarer
Postat av: Simon

Vietnam snart !

2008-12-19 @ 01:09:06
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: mamma

+ och - med att ha sin dotter på resande fot i nästan 3 månader

+ Jag har tillgång till Nicoles bil 24 timmar om dygnet

+ Jag kan låna Nicoles skor, kläder, smink och väskor utan att hon kan protestera



- Jag är plötsligt en minoritet. Inte en chans att få min vilja igenom när vi hyr film.

- Samma sak när det gäller fjärrkontrollen. Jag är så trött på Simpsons.

- Under 3 månader har det aldrig hänt att jag har kommit hem från jobbet och diskmaskinen är tömd

- eller den smutsiga disken inplockad

- eller att tvätten är vikt

- eller undervåningen dammsugen

- Det går åt pengar till bensin

- Bilen måste tvättas

- Det är helt omöjligt att få ett vettigt svar när man frågar vilka skor som passar till vilken outfit.

- Man måste färga håret själv

- Det är inte lika kul att gå på Ikea själv

- Jag saknar henne



+ + Hon kommer hem lagom till jul!!

2008-12-19 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0