Jag vet..

Jag vet..

Att det är grymt sent just nu. Jag vet att jag egentligen så borde sova. Men det är för mycket tankar i huvudet just nu. Men mest av allt så är jag vaken pga The Hills säsong 4. Under resan missade jag nästan hela säsongen. Det farliga med The hills är att när man väl börjat titta så kan man inte sluta. Nu har jag stäck-kollat på hela säsongen och herregud.. Jag tror inte jag kommer klara av att vänta ända till våren på en ny säsong. Gah.

"A friend is someone you always put your trust in, and if you dont feel the trust,
maybe you shouldn't know that friend.."


Tåls att tänka på..







Kommentarer
Postat av: Sinne

grymt bra!

2008-12-30 @ 15:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0