Att se fram emot

Att se fram emot

Äntligen! Imon är det Lördag natt och vi flickor ska äntlign träffas allihop och gå ut! Wey. Lilla Emma har ju fyllt år och det ska banne mej firas! Jag är såå redo att ha roligt igen. Gud va jag längtar tillbaka till allt det roliga i Thailand. Suck, Jag menar.. Hur många flickor saknar Olof Mellbergs lillebror och hans skumpa?!Upp med en hand!
Min är uppe i skyn ialla fall..!
Jon och Fredde.. Ni är i våra hjärtan. Och Fille min baby.. Jag älskar dig. Punkt!

Ska iallafall bli grymt kul att se er igen flickor. Innan jag sticker iväg till solen igen. Jag längtar otroligt!

Just nu sitter jag i Götet hos familj. Ska åka ganska tidigt imon så jag ginner allt som ska fixas innan kvällen.
Synd att vi inte hann synas Idapida.

Och Emma.. tatuering snart! iih



För mycket snack, för lite verkstad från din sida
.
Jag vet att jag gjorde fel.. Jag vet att jag behandlade dig sjukt illa. Jag var inte redo. Men jag känner mig redo nu..Smsa!


Jag är brutalt ärlig om du frågar..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0