40 grader

40 grader

Hot!
Sa kan man sammanfatta de senaste dagarna. Det ar sjukt varmt har i thai just nu. Klagar vi? ojnej.
Idag ar det 15 dagar kvar har i Thailand och nu gar tiden fort. jag vill inte hem. kallt och blott. Nej. jag funderar pa om jag kanske ska spika fast mig i sangen och vagra aka till flygplatsen. Tva veckor kanske later lange for nagon som bara varit pa smaresor. Vi har varit borta i snart 3 manader. Tva veckor for oss ar ingenting.

Ikvall ar ingen av oss pa party humor aven om det egentligen ar festkvall. Vara vanner tjatar, vi gar pa bio. Just nu ar vi inne i en "Vi vill njuta av lugnet" vecka. Ganska skont. Men nasta vecka ar det skumparty som star pa schemat.. oj vilka bra bilder jag kommer bjuda er pa da!

Nagot annat nytt..?.. Tydligen ska allt vara over pa flygplatsen och forhoppningsvis funkar allt den 19 da vi ska aka. Sweden here we come! Fast som sgat sa vill vi inte hem. Allt vi saknar finns har.. Idag at vi kaviar till frulle och ellinor (underbar som hon ar!) hittade djungelvral!! Ahh.. mitt lakrisbehov ar stillat!
Djungelvral i mitt hjarta.

Hallooooo halloooo thaaaaaank uuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0