Vill man vara rik får man lida pik?

Vill man vara rik får man lida pik?

Ush. Jag vill verkligen inte. Ska jobba om en halvtimme. På en lördag! Så elakt, men någon måste ju. Jag behöver iofs få in lite extra pengar men det är verkligen inte kul att behöva jobba varje helg. Sucks.

På tal om något helt annat så var vi ju ute igår! Helt okej tycker jag! Jag vet inte vad en del av tjejerna tyckte men jag hade faktiskt rätt roligt. Träffade en del människor man inte sett på ett tag och fick prata lite med dom. Eftersom jag glömde min kamera så skickar Emma sina bilder sen. Så hold on. Bilder kommer!

Och Btw.. Idag köpte vi äntligen hem Wii

 

Kommentarer
Postat av: emma

vilka tjejer syftade du på?



jag hade med roligt..!! :D till slutet då det ballade ur lite.! men annars en helt okej kväll. ja ja vet. var på dåligt humör!! sorry.

2008-08-02 @ 19:51:01
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0