Underbar helg.

Underbar helg.

Gud vilken rolig helg. I fredags fick jag ju umgås med mina flickor. Helt okej kväll och Igår var så otroligt roligt! Emma och jag träffades efter jag slutat jobba vid nio. Drack en flaska vin och åkte ner till stan för att gå på Centrum. Helt tomt med folk så vi begav oss till Twin. Underbara Simon fixade så vi slank förbi kön och fick onda blickar! haha. Sånt gillar vi. Efter en cider som smakade heaven gick vi och dansade en timme på Centrum. Då var det fullt med folk! Bästa av allt var att Maxen var där. Hihi. alltid lika söt.
Här kommer bilder från Fredagen!




Bilder från Lördagen:




Tack för en fin kväll vännen min ♥




Kommentarer
Postat av: Anna Phe

Haha givetvis! Jag är varken elak eller snål, njaa lite kanske, haha, men inte mycket! Så visst hade du fått smaka, men du var ju där!!!! :D

2008-08-04 @ 00:37:55
URL: http://annaphe.se
Postat av: Sandra

Gud vilka fina ögonfransar du har! :)

kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker!

2008-08-05 @ 01:15:00
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0