Tjabba Tjena Hallå

Tjabba Tjena Hallå

Heej alla! Hur mår ni idag? Jag är sjukt trött så jag funderar på att slänga huvudet på kudden och sova bort eftermiddagen. Jag fattar noll, sover helt okej på natten och vilar på dagen. Ändå är jag himlans trött och kommer liksom aldrig riktigt igång med dagen. jag tror jag sover för mycket.. hm. Ilandsproblem nummer ett haha

Ne, vet ni vad jag ska göra nu.. Jag ska ladda in massa skit i datorn. jag har inte en enda bild haha. Och min blomm-bild på msn är sådär het just nu. Vi hörs sen
Kärlek


Kommentarer
Postat av: emma

Oj, shit vad dyrt det var.! nej det är inte värt det då. hahaha.. Hörde med att internetcafe typ kostade noll i thailand.



Jag tänkte mer på om du skulle ha den på flyget, eller det kanske man inte får. Jag kanske är jätte blond nu. hahaha..

mobil får man ju inte ha det fattar jag men jag tänkte dator kanske är som en mobil. I have no Ide.



Jag har ju en sån ipod du har, fick den i julklapp. Men ljudböcker blev jätte konstigt när man la in dem för att man kan ju inte ha mappar eftersom det inte finns någon display.? hmm.. Köper jag en ipod kan man ju ha nån film med.:P hahaha.. Men jag tror jag ska köpa en sån. Skönt att ha där nere med. Ska fråga pappa med.



Haft en bra dag.? Ja du sover nog för mycket, det gör jag med. jag är med trött hela tiden.!! Men vad ska man annars göra när det regnar hela tiden? haha.. Nu ska jag in till stan och köpa hårfärg. (A) får se hur det går. hahaha.. emma ska bli ljus igen. :P Ja har bestämt mej för att ha mörkt men lättare att hålla ljust snygg när det bleks i solen hela tiden. så färgar mörkt direkt när jag kommer hem igen istället.



shiit avd långt detta blev nu.. moahha

2008-08-19 @ 16:22:15
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0