Nicoliis i hög personlighet

Nicoliis i hög personlighet


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Haha! Att jag verkligen måste sminka mig

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Väldigt mycket just nu.

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
David

4. Vad gjorde du vid midnatt?
Kollade på Sex and the City

5. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? 
Ett ganska privat sms så det skippar vi.

7. Vilket uttryck använder du mest?
"absofuckinglutly" har börjat fastna..

8. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
ElliPelli

9. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Hm..? Ingen aning. Ellinors katt?

10. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Ingen alls! Inte ens alkohol! ojoj

11. Vilken ålder har varit bäst hittills? 
15-16 (20 nu) 

12. Din värsta fiende?
Godis

13. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Maxi!

14. Senaste låten du lyssnade på?
Sex and the city theme?

15. Vad åt du senast?
Suck, godis


Och nu känner ni mig.
Kärlek



Kommentarer
Postat av: emma

sex and the city gillar vi. emma gjorde samma sak vid midnatt. tihihi

2008-08-27 @ 10:58:24
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0