Nattblogg

Nattblogg

Hej bloggen! Godmorgon kanske..? Jag kom ganska nyss hem från bio med Maxi. Batman är nu min nya idol.
Jäävlar va killen rockar. Jag ska bli som han.. fast utan hornen. För er som är intresserade så hann vi med att ta en sallad på Donkan också. Dom kan så inte göra sallader men whaat ever.

Har fixat Visum och Försäkring till resan idag med. Vilket innebär att jag rockar. Vilket borde innebära att jag nästan är Batman?

Nej, ska äta upp mina makaroner med ketchup nu eller kanske tvärtom (Dom är vääldigt röda..?) och gå och lägga mig. Vi hörs imon underbara vänner.
Kärlek.










Kommentarer
Postat av: emma

hahaha ja vet itne. det känns itne som att jag tar bort något. jag raderar ju liksom inget. men när jag ändrar något och sparar så märker jag att det försvinner saker.! mytcket konstigt. hahahaha.. men du ahr iallafall det jag itne har. :P du kan få låna min mall så du får tillbaka dina rubriker. hahaha..



visst var filmen bra??



AHHH!! lätt att jag hänger med.!! ber simon fixa vin till mej. eller om jag ska vara ekonomisk och dricka upp min sprit. men jag är inte så glad i den. ahhaha.. fast det börjar kännas i min ekonomi nu. :(



<3<3

2008-08-12 @ 10:35:27
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0