My baby and I can shop til we drop

My baby and I can shop til we drop

Baad Nicole. första inlägget är egentligen en timme försent för att hinna skriva på rätt dygn haha. Men i alla fall. Jag har varit en mycket upptagen kvinna idag nämligen. Direkt efter jobbet droh jag och Ellis, Eric och Emma till lager 157. varför åker man fast att man aldrig hittar något? hm. Fast när man inte hittar något så köper man det ändå! Lätt. haha
Till slut fyndade vi allt lite. Finaste ever var Bellas skor. Oh to die for! Så avundsjuk!



Efter shoppingen åkte jag till Mimmi. Film och mys. Baby Mama är en superrolig film!! Spana in den!
Nu ska jag se på sista cdn av The Hills och sedan sova.
Kärlek




(Emmis, denna?)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh va kul å handla lite!!! =)

Ha en skön lördag! KRAM

2008-08-30 @ 14:04:08
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: emma

man gör det lite för att man hoppas att det ska finna nått. :d sen lite för umgänget skull. tihihih... köpte du det som var på bilderna eller va det ellis skor?



jaaaaaa. den var sjukt snygg.!! om du ska ha den jätte liten så kan det kanske bli lite kladdigt, eller upplevas så. men den var skit snygg.!! eller ksa du ha den lite större då? lite större nu menar jag inte jätte stort.

2008-08-30 @ 17:13:40
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: ellie

de bruna skorna va ju snyggast! lätt!

2008-08-30 @ 17:58:08
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0