Dricks är mitt efternamn!

Dricks är mitt efternamn!

Hemma från jobbet! Gick helt okej och jag var på märkligt bra humör hela kvällen. Det blev ju inte direkt sämre av att dom gav mig maassa dricks! Sånt gillar vi. "Lilla flicka, så du springa och serverar oss" haha Underbara människor.

Imorgon är det dags att åka och ta sprutorna i armen inför resan. Spännande. Det är det sista "ärendet" vi måste göra innan vi åker. Idag är det bara 46 dagar kvar och verkligheten börjar nu slå in.
Jag såg ansökan om folk som sökt mitt jobb (slutar om 25 dagar) och jäävlar va folk! haha. Ni vet inte vad ni ger er in på.. haha ne. Bra ställe.
Pappa är en fin boss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter fint

2008-08-21 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0