When you wish up on a star

Värsta myskvällen blev det idag.
Eftersom Idas vän inte gillade idén med tacos så skippade vi det och umgicks lite bara vi två.
Vi passade på att se Sverige pussas och kramas.. njea.. sådär va? eller inte kul alls rättare sagt?
Efter det jagade jag faktiskt iväg Ida och gjorde sushi med familjen. Oj så gott det är!
Nästan så jag skulle våga påstå att det är favoriträtten.

Efter det kollade vi på.. hör och häpna.. Pinocchio!
Jag hade aldrig innan sett hela Pinocchio så det var la på tiden? Visst hade jag sett från bitar ur den men aldrig riktigt kollat på den. Riktigt sorlig och ganska knäpp faktiskt? En träpojke med ånseören som blir svald av en val?..
Hmm.. en film skriven på fyllan? Men man kan ju inte hata en klassiker..

image291

Dagen fråga: Hur långt tid tar det innan träningsvärk försvinner? för allvarligt..Aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0