Vårfint..

Hej igen alla!

Jag har inte orkat gå och lägga mig än faktiskt. Jag är dum nog att "vila ögonen" på eftermiddagen efter jobbet så jag sitter här hela nätterna sen. Nu när jag inte längre har några The Hills avsnitt att se heller blir det tufft att underhålla sig.. hm.

Kollade runt lite på nätet idag.. Gina har fått in snygga kläder ju! Bravo.
Men alltid.. Asos i mitt hjärta
Jag vet att jag egentligen inte borde kolla på kläder.. men.. Hey, jag är ju tjej!?

 Mycket mycket fint!

Taadaa darlings.

Kommentarer
Postat av: Pihlgren

Men Nico Pico, "vila ögonen" haha på eftermiddagen är ju kaempe great! Vila ögonen, låter lite som när man var liten och inte ville erkänna att man sov? ;)

2008-04-02 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0