Vänskapsband slits sönder.

Okej. jag ska sluta hänga på youtube.com! Men innan jag gör det måste jag visa denna. Ni som inte kollar på the hills.. Börja!!! så förstår ni hur ledsen jag blir av detta. Jag har så varit där och alla som brytit med en av sina bästa vänner vet hur jobbigt det är. Här har ni det på video.. hur onördigt det är att ta det dåliga före det goda.
För.. You could be happy..
(Notera att det i slutet står: Chicks before Dicks, if it wasent for Spencer)


En tanke till de vänner som stått kvar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej =) jag kollar på mtv.com på tisdagar på kvällen, då brukar det funka bra och inte så många kollar =)) tror nämligen inte man kan ladda ner det som prison break. Så mtv.com =))

2008-04-23 @ 10:21:24
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0