Ushush för P3

Heej.

Idag är det onsdag. Planen var att umgås med Bella idag men eftersom hon valde att ligga och spy hela natten så får jag nu hitta på något annat..? hmm.. vad? Kanske dags att börja ta upp solningen igen.. jag är bleeek!

Hur som helst. Jobbet gick fint och tiden efter gick också bra nu när jag tänker efter. Idag blev det också klart att jag kommer under ombyggnaden av Sjöbo att jobba på huvudvågen. Spännande... ehm. nej, men det behövs!
Jag kan ju inte vara utan jobb i en månad! nejnej.

Flickor.. inser ni att det nu är mindre än 6 månder tills vi åker bort i tre månader.. woho! Spara!

Neej vet ni vad. Nu kom jag på! Jag ska banne mej använda upp mitt presentkort jag fick när jag tog studenten! Solbrillor för ganska mycket pengar kan jag få.. och om det blir några pengar över.. då blir det en klänning från Gina som jag spanat in lite!.

Och sist men absolut inte minst.. ska man gråta eller skratta?.. P3, vem anställer era radiopratare?!
Ni fattar äntligen ett skit bra beslut att kicka Denise och då kommer hennes skånska tvilling istället!? Va fuck?!
Jag gillar hon som är innan lunchen börjar.. dvs, Hanna fahl. Hon kan sända hela dagen istället!

Tjillivippen!


Kommentarer
Postat av: mimmi

P3 Populär och Christer rules! Mitt P3 däremot är fantastiskt dåligt.

2008-04-02 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0