The Hills The Hills The Hills The Hills The Hills The Hills The Hills The Hills

Ja okej, jag vet. Jag borde verkligen sova nu för det är jobb imon och allt, blabla. MEN jag har precis suttit och kollat på de nysläppta avsnitten av the hills. jag måste få avreagera mig på saker som ni The Hills-tittare också borde reagerat på!

Nummer 1: Vad har hänt med Heidis läppar?!
Nummer 2: Varför blir Audrina en backstabber?!
Nummer 3: Ska både Lauren och Whitney ge upp Teen Vouge?!
Nummer 4: Ska Lauren verkligen flytta ihop med LO?!

Jag vet att jag kanske förstör för er som inte sett The Hills och tänkt börja kolla eller ni som inte hunnit lika långt, men aah! Vad händer? Flickor kommer väl alltid att vara flickor och alltid att snacka skit om varandra.
Man inser vilken tur man har som lyckats hitta vänner man verkligen litar på och gjort sig av med de som sårat en.

Lets not bring drama in to our friendships anymore..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0