Superwoman

Jag är grym! Idag har jag rört på mig 5 kilometer igen!

Idag är det snöblask ute men nejnej, det hindrar inte super-Nicole att träna. Har jag gett mig fan på något så ska det göras! (Det var ju därför jag unnade mig äppelpaj igår för att jag skulle springa av det idag)
Det är märkligt hur man helt plötsligt tänker klart när man springer. Allt bara stämmer och det är faktiskt där jag tar de flesta beslut. Idag kom jag fram till att jag behöver fler linnen och att en viss person faktiskt får ta och skärpa till sig..

 Springa eller så en stor rumpa..? Valet är ditt..

Ikväll är planerna är något i stil med tacos och Ida. Vi funderar på att våldgästa en av Idas vänner, Emma. 
So look out. En mysig och lugn Lördag helt enkelt.  Bella,jag kommer sakna dig!
Jag menar.. en Lördag utan Elli? Oh no.

Men jag hinner nog uppdatera mer ikväll när läget är stabilt!
Kram på er underbara människor!

Kommentarer
Postat av: ellie

hihi. ja kommer sakna dej mest, för du e underbarast i hela världen!

2008-04-12 @ 18:10:32
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: ellie

uhh den gröna rumpan e svettig ju. usch!

2008-04-12 @ 18:11:05
URL: http://bollisbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0