Sm-guld och bastu är en braaa kombo!!!

Åh underbart! Hv vann SM-guld! Oh yes.
Men det som är ännu mer underbart är att vi flickor precis kommit ut ur bastun och klätt på oss. Håller på att fixa oss för att åka ner till stan och hjälpa befolkningen att fira! Elli ska flörta också. hihi.

Kvällen bästa är att strömmen gick när vi precis hoppat ut ur bastun. Där står vi. tre flickor i Barnarp som droppar vatten! Luugnt! Nicole- The- Elektiker kommer till undsättning och fixar allt. Grymt bra är jag ibland.

Nu ska vi se till att smika oss och få något i magen.
Guld kramar på er!


(P.s, jag vet att jag aldrig gillat hockey eller hållt på hv. jag är en person som gillar att vända kappan efter vinden när det gäller sport. Därför är detta super för mig. Woho. bra HV. ni sliter och jag får festa. Braa)


 Säger adjö.

Kommentarer
Postat av: emma

basta var det bästa. :d skit skönt. tack vännen

2008-04-19 @ 17:20:56
URL: http://emmsiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0