Sanningen ögonblick

Okej förlåt. Jag vet. dagens första inlägg klockan nio på kvällen. men det är bättre än inget? Right.

Kom precis hem. Spenderat dagen hos Jonis. Hans nya lägenhet var toppenfin och där kan många lyckade fester hållas! Däremot fick jag se en ganska kass film. (Som man alltid får när man är hos Jonathan eftersom han tycker dom är skitbra?!) Nu är jag i alla fall hemma och väntar på att nya programmet " Sanningen Ögonblick" ska börja.
Folk som måste svara på hemska frågor medans hela sverige kollar på? Kan det bli bättre?..
Ne. därför ska det ses!

Men nu är det dags för mig att städa upp lite här hemma eftersom mamma kommer hem inatt från Portugal.
Jag ska kräva beröm för att jag varit superduktig! Efter det måste jag sätta fart och plugga lite till.
Har ju mitt stora "Alkohol-prov" imon. (Prov för att få servera alkohol på rättighets-krog)

Sist men inte minst..
Mimmi: Jag brukar rästa för det slutet men inte när det gäller en serie jag faktiskt gillar!
Jonna: Jag har alltid sagt att du är bäst på att ta kort! Ta nya när du kommer hem på mig? iih.

Kärlek på er.

Kommentarer
Postat av: emma

vad bra att du skrev att det programmet var idag :D har ju väntat på det hela veckan men hade helt glömt bort att det var idag. :D så nu kollar jag på det.!! thiihih....

lycka till på provet. duktig flicka. nu vet jag ju vad du pluggar till eftersom du dissar mej på msn.

love you

2008-04-20 @ 21:18:05
URL: http://emmsiiee.blogg.se
Postat av: ellie

e de bra? kul att man har teve utan kanaler. not!

aha prov imorrn. ska ja till sjöbo tänkte ja fråga haha. glöm de. lycka till!

2008-04-20 @ 21:21:00
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe tackar! jag tar superjattegarna nya bilder pa dig nar jag kommer hem. har lart mig en hel del sen sist vi tog! tredje gangen gillt eller hur ar det? o sen har du ju mina 1300 bilder att kolla pa nar jag kommer hem ocksa ;) pussa

2008-04-21 @ 11:08:55
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0