Sämsta filmen någonsing!

.. är bröllopsnatten! Fy faaan va trist. Vi spolade sidär hela tiden och det hände ändå inget!
Sånna här filmer borde absolut inte få finnas!
Dessutom var filmen hela tiden delad?! (dvs två filmrutor?!) Hemska hemska film!
Sluta snacka för i helvete!

image268 DÖÖÖ!!

Hur som helst.. Efter den kassa filmen åkte vi en sväng till Centrum.
Coola som vi är så gick vi bara in utan att betala inträde eller ha spämpel. Taack isa!
Knäppt folk igår faktiskt.. Vi satt och snackade lite och bara mös med cola och fanta. Vi var hemma en ganska bra tid också! (Jag börjar typ bli gammal eller nått?)

Idag hade jag tänkt att jag skulle ut och springa faktiskt, tills jag kom på att mina skor är på jobbet. hmm..
Jag har ju sagt att Måndag och Torsdag ska bli mina nya träningsdagar men imon kan jag inte.
Ska nämligen gå på ett "lär-dig-servera-alkohol-möte" eftersom vi fått rättigheter på jobbet.. Nice.
Nicole the bartender!

Heejdå.

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa.. tacka linda!! tacka från mej. du får mer en gräna servera mej drinkar sen. mumms

2008-04-06 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0