Preparations

Bra flickor! Idag hade vi ett mycket vettigt och vuxet samtal! Jo ni förstår gott folk.. Idag har vi planerat våran resa!

Vi kom fram till att:

*  Länder vi ska besöka är Thailand, Malaysia och Austrailen.
*  Vi behöver skaffa visum till Austrailen. ca 500 kronor (överdrivet pris) Ej de andra länderna
*  Nicole behöver nytt pass eftersom man i Malaysia behöver ett pass som gäller i
   6 månader efter hemresa och mitt gäller 4. Sug!
*  Besöka sjukhuset för att kolla upp om behöver sprutor
*  Förlänga hemförsäkringen )Gäller endast i 65 dagar)
*  Få ihop russelpengarna. Biljett är ju redan betalt.


Jag längtar så otroligt mycket!

image296 Världen är i våra händer from den 6 oktober 08


Kommentarer
Postat av: emma

men ja längtar mest

2008-04-14 @ 23:52:16
Postat av: Jonna

Bra lista dar. Jag skulle tippa pa att ni atminstone behover vaccinera er mot hepatit a och b, det har vi gjort. och eventuellt nagot mer. och nar jag kommer hem kan jag gladeligen dela med mig av mina erfarenheter! hihi plus att jag tanker komma och halsa pa bara sa att ni vet!

2008-04-15 @ 01:52:34
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0