Positiv till träningsvärk!

Heej alla läsare!

Idag är det Fredag. Fest och skoj för de flesta men tyvärr måste jag jobba hela kvällen. Ett sällskap på ca 50 pers ska ha kul och jag ska serva dom. Elli och Emma, titta förbi jobbet ikväll så jag slipper vara helt ensam..!
Men eftersom det är sista dagen på Sjöbo idag så är det okej..

Igår fick jag mycket gjort faktiskt! Först och främst så tränade jag. Shit!
Orkade 5 kilometer utan några större problem faktiskt. Det är så det ska vara.
Därför har jag nu bestämt att det är dags att ta upp springadet igen.  Det är ju så otroligt skönt!

Hemma väntade en överaskning till lillebror..


Nicoles Bilder
Uppladdat av nicoliis


Kvällen fick Bella stå för. Chips och dumleklubbor plus en till av världens sämsta filmer..
Vad hette den..? Micheal nått..?
 
Du på S...

Bye.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Haha. Han verkar helt chockad. Vad kul! Gratta honom från mig, jag antar att han fyllt år. =P

2008-04-11 @ 16:26:40
Postat av: emma

ååh va glad han blev. :) tihih.. sööt

2008-04-11 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0