Nicole & Emma

Tjoho!

Ärtsoppedagen är här! Och det är faktiskt precis vad jag åt idag, för andra gången i mitt liv!.. typ?..
Helt okej faktiskt. Åt till och med upp lillebrors tallrik ju?!
Idag var också första dagen på jobbet som jag och pappa inte bråkade! High five för det!
Jag har även vatt hos Mimmsan. Hon gjorde kaffe och vi snackade skit om allt och alla.. speciellt dig! Nee..
Jo lite faktiskt. Hundarna fick hänga med oss ut på en prominix också.
Efter det har jag städat fint här hemma och sitter just nu och väntar på att Emma lilla ska knacka på dörren min.
Vi ska nämligen gå ut och gå! Oj så nyttiga vi är som rör på fläsket!


Mamma! Hörde du det? Jag har städat och ska nu ut och gå! (Mamma är i Portugal för tillfället!)
Saknar dig lite redan. Vill inte vara hemma med bara massa pojkar. Ush fy och blä.

Nej, ska slänga på mig lite myskläder så jag är redo när Emma kommer.
Ha det fint så länge allihop! ?

(Detta skulle ha publicerats idag ca 18,30)

Update:
Nu har Emma och Nicole varit ute och gått. Oj så mysigt! Hittade värsta bra vägen att gå runt sjön ju!
Nu ska vi kolla på Insider för Mimmi tvingar mig.. höhö.
Pussss
image306  ♥ Jag och Emmis


Kommentarer
Postat av: ellie

jag ger upp. msn funkar för fasen inte. daaah!
ps. ni e söta!

2008-04-17 @ 22:12:51
URL: http://bollisbellis.blogg.se
Postat av: emma

ja världens bästa runda :) inseders va läskigt. hahahah..
jaha, så nu ska man börja akta sej för 7:or med.!!

2008-04-18 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0