Med ett vapen i rumpan..

Seriöst?.. är det svårt att välja en bra film? Tydligen..
Återigen blev det en urusel film (denna gången slapp vi fakjtiskt spola, vilket är ett plus)
Låt mig förklara filmen för er:

*  Kvinna och man kör bil
* Kvinna blir våldtagen, man misshandlad
* Kvinna och man hämas genom att misshandla och stoppa upp ett vapen i rumpan.
* The End.

Denna spännade film hette "Den grymma leken" image279 Gillar man naket ska man se den..
Kvällen var ändå super mysig! Vi satt mest och pratade om resan till
Asien och hur mycket vi ska shoppa. Hihi.
Längtar såå otroligt mycket tills vi kommer iväg.
Äventyr om nått..


Tills nästa gång..
 Ha det fint mina läsare!


Nicole & Emma   ♥    Nicole & Ellinor

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag ar sa bra pa att ta kort! ni alskar mig fortfarande va?!

2008-04-10 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0