London Eye i trubbel

Hemma igen. Vad är det för fel på oss flickor? Varför kan vi aldrig hyra en bra film?!
Den dära "Flood" var väl inget bra heller? Det enda häftiga var att se London bli översvämmat.. Dah.
Men tack för en mysig kväll girls! Ni gör mina kvällar!

Nu hade jag tänkt hoppa i säng och kolla på vänner. Som alltid. Min boxer är nämligen sönder så just nu har jag ingen vanlig tv i mitt rum. Måste hämta min andra boxer som är hos faster min. yäyä.

Dagens kommentar:
"-Du vet, Jag är 25 % portugis"
"- Aa, och jag är 100% ointresserad."

Sov gott alla!

image328 
Mitt älskade London Eye. (Jo mitt)


Kommentarer
Postat av: Evelina

London är nice :)

2008-04-27 @ 10:20:06
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0