Kanal 5 & TV 3 i mitt hjärta

Sjukt sjukt sjukt bra! Man kanske ska börja köpa boxarna redan nu! Fy för manusförfattarna att jag fick vänta så himla länge på att Danielle skulle föda. Eller att Lynett skulle bli frisk! Äntligen. Men whatafuck är det som hänt i Chicago?!
Någon som har en gissning?

Mysig kväll blidde det! Gjorde varma mackor och satte mig framför tvn typ halv 8. En vanlig svensk kollar på tv ca 2 timmar om dagar. Nicole kollar ca 22 timmar om dygnet. haha. Trots det vet jag absolut inget om vad som händer i världen eller politik. Desperate och Sex and the city.. Det är mina grejer det!
Och kolla vad jag hittade på discshop! Naturligtvis slutsåld men finns den där så finns den nog på fler ställen!image301

Emma, Vi träffas imon aigt? Men jag kan bara innan klockan fem. Sen är det träning!

Nu är det dags att ägna några timmar framför datorn.
Puss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0