Jag ska egentligen jobba..

Hej alla!

Ja ni ser ju vad klockan är. Jippi vilken rolig Lördagskväll. Jag är nämligen på jobbet och ska jobba.. typ.
Men eftersom bloggen är ganska mycket roligare än att plocka disk så hänger jag hellre här. hihi.

Typiskt också att när man väl skiter i att fixa sig till jobbet så är det ett innebandylag pojkar 86 som hyrt stället.
Fast det bästa var nog när pappa (chefen) hälsade dom välkommna och snyggt la in i talet att "Jag kommer att lämna stället sen och då kommer det vara min dotter som har ansvar för lokal och festen. Henne ger ni fan i"

Tack pappa för att du precis sumapde alla chanser jag hade haha. Ni kan ju också gissa hur många inlägg jag kommer att skriva ikväll eftersom jag har tänkt spendera precis hela kvällen framför youtube och bloggen.
Nu skriker dom efter mig i kassan!

Så,, more to come.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Tack :D Kram

2008-04-26 @ 20:26:25
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Postat av: Johanna

Var inte arg på din pappa :)
Ha en bra kväll på jobbet!

2008-04-26 @ 20:30:14
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: maskroser

tack och det var kul att du kommer tillbaka
lördagskram på dej

2008-04-26 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0