Ja betyder försvinn!

Iiihhh! Jag kan aldrig hålla mig ifrån saker jag älskar! Därför köpte jag min underbart vackra väska idag!
Jag hade en jävla massa tur.

Nicole: Hej, Jag tog denna från skyltfönstret eftersom jag inte hittar någon annan. Det är okej vaa?
Kassörskan: Jaa då. Sjävklart är det okej.. Paus.. Fast det hade varit kul om det inte varit okej.
Nicole: Njea.. Mest för dig kanske?
Kassörskan: HöHö. AA för mig! Jag hittar inget larm heller så du kan får chansa på att det inte tjuter!
Nicole: Niiice! Tack för det!

 

Om jag glömt att berätta det så ringde det för någon vecka sen en jävligt jobbig telefonförsäljare till mig.
Eftersom jag låg och sov så sa jag ja till allt för att bli av med honom.
(Inte smart! tror att jag somnade lite när han snackade..)

Hur som helst så hade jag tydligen råkat lova att gå på något möte om politik.. så..
Nicole tänker visst fine, jag skiter bara i att svara när dom ringer och berättar vart vi ska ses.
Naturligvs ringer dom fårn 036-nummer och jag undrar..  Hmm.. vem kan detta vara?!
Tröga jag!!
I 55 minuter satt jag på ett möte och pratade politik
som sög! Lär er säga nej och somna ALDRIG!
Efter det var det fika med mimmi där jag fick klaga på mötet! Tack Mims.

Nu ska jag sprya mig.
Byebye
    ♥ 

Kommentarer
Postat av: emma

vart köpte du väskan?? skit snygg.

2008-04-08 @ 22:34:50
Postat av: Jonna

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2008-04-10 @ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0