Igårkväll..

Älskade läsare! Igår så uppmärksammade Bella mig på att vi har ju faktiskt slagit rekord igen! Good work!

Nu ska jag göra er lite besvikna också. Igår var en sådär lyckad fest. Vi flickor började skitbra och pratade om allt mellan himmel och jord. Men vi skulle nog stannat på förfest för riktiga festen var ingen fest. Säg att det var max tio personer som hade kommit och sagt hej till Ida och Danny. Ush va dåligt! Jag förstår att hon var grymt besviken.
Men blomman kom fram i alla fall och gud va kul det var att se er! Ni är och kommer alltid förbi mitt favvorpar!
High Five för Ida och Danny!! Ohyä

Efter vi stannat i typ.. en kvart..? Så åkte vi ner till stan istället. En sväng på APT fick det bli. Var också ganska blaha.
Därför gick vi till Centrum. Lite folk träffade man allt, men där slutade kvällen. Jaja. Men med mina flickor blir det mesta bra. Så tack för att vi fick rensat luften med en hel del babes!

Vi hann i alla fall ta lite bilder innan vi åkte.


 image337


Ikväll blir det jobb för min del. Eftersom jag kommer hålla till på huvudvågen så lär jag spendera mesta delen av betaltiden framför datorn. Det blir nog en hel del bloggande ikväll. haha


Kommentarer
Postat av: Hannah

Heejsan!

Kolla in när jag för första gången lagt in ett klipp där jag sjunger!! kommentera gärna vad du tyckte :)

http://hsomihg.blogg.se

2008-04-26 @ 17:52:52
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Siri

Åh, tack så mycket :)

Fin blogg du har.

2008-04-26 @ 18:20:53
URL: http://sirre.blogg.se
Postat av: emma

förfesterna är alltid roligast. :) nästan. man ska alltid stanna där. hahah!!!

men kul att ja är jätte ful på alla bilder du har lagt upp. igår hade vi ju massa bilder på oss tre med.!
du får skicka alla bilder till mej inatt. :D hoppas att du inte raderat några bilder då blir emma sur. hahaha...

tack för en underbar fylal vännen.!! thihih.. säger det igen. ni är bäst

2008-04-26 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0