Hv vinner imorgon ju!

Därför så ska vi flickor samlas (Jag ska låtsats att jag bryr mig om hockey) och heja på Hv mot vinsten!
För imorgon kan det faktiskt bli avgörande. Så eat my shorts Linköping!
Vi tänkte ta en hel dag och faktiskt bara mysa. Börjar med shopping och avslutar med pizza och bastu. Oh så nice.
Hänka på..? njea. beror på vem du är. haha.

Nu ska jag sätta mig och kolla på mer av The Hills. Sjukt Sjukt bra!
Detta är trailen för säsong 3. Jag blir så himla nyken så jag dör. Om du som jag inte kan hålla dig tills dvd.n
släpps så går det att se avsnitten på mtv.se.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-04-17 @ 23:18:04
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: emma

va söt du är!!! okej, det är nog en sierie som jag med ska börja kolla på. du och jag brukar ju ha samma smak!

2008-04-18 @ 09:46:26
Postat av: Jonna

Jaha...och jag hoppas att ni hejjar at mig med era muppar! Och framforallt basta at mig! PUSS

2008-04-18 @ 13:29:10
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0