Hektiskt Måndag

Ah herregud. Nu är jag hemma och kan äntligen slappna av.
Dagen började med jobb, i hela TVÅ timmar. Wooho. Efter det var det direkt till alkohol-utbildning. Som tur var det typ världens snyggaste man föreläsare så det gick bra att titta på honom i fyra timmar. Efter han slagit en flask i huvudet på lite folk ( Ja, på riktigt.) och visat hur vi människor reagerar på alkohol så var det dags för prov. Det var seriöst det lättaste provet jag någonsing gjort. Eftersom jag säger såhär kommer jag säkert bli underkänd men då ska jag fan börja särskola! Det var ett kryss prov med tre alternativ. Eftersom två av tre alternativ var så dumma så jag vet inte vad så kunde man nästan gissa sig till svaren. Utvärdering av kursen var svårare att svara på än själva provet!
Ah knäppt.

Kvällen tillbringades hos mimmi som bjöd på chips och tsatsikidipp. Den smakade inte tsatsiki.. mer typ.. dipp?
Man kanske ska börja lyssna på Ida?.. Nee..

Detta ser vi fram emot just nu:
♥ Fredagens stora fest
♥Nästa fredags fest
♥Jonna kommer hem
♥Mimmis 20 års fest den 10 Maj

image317
Fina saker min fina mamma kom hem med från Portugal. (Notera favvo-färgen!)

Bye!


Kommentarer
Postat av: emma

guuud vilken fin ring. tihihh.. vad snäll din mamma är!

2008-04-21 @ 23:16:54
URL: http://emmsiiee.blogg.se
Postat av: Jonna

oh snart ar jag hemma igen! wiiee

2008-04-22 @ 12:59:59
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0