"Hej, jag är här för AA mötet"

Herregud. Jag är faktiskt helt slut. Klockan är nio och jag vaknade nyss!

Dagen började med jobb. Gick upp vid nio och var på jobbet vid tio. Gjorde sallad och förberedde allt.
Klockan ett var det dags för mig att bege mig till "Ansvarsfull alkoholserverings mötet".
I fem timmar berättar Polis och andra viktiga människor hur allvarligt det är att servera alkohol.
Det var lååånga fem timmar! Det enda som piggade upp var att man fick en supergod macka! Tack gud för det!
Dessutom kändes som att jag var i skolan igen och började funderar om jag verkligen vill plugga till nästa år..?


Eftersom jag är en person som alltid tror på belöning så åkte jag direkt efter mötet och köpte lakritspuck och ny spray-tan. Sorry Mimmi!
Jag köpte faktiskt Garnier denna gången. Vill testa den, hon ser ju as läcker ut i reklamen!


image271


Och sen måste jag visa något jag hittade på värsta bra bloggen! Jag skrattade nog i en timme när jag såg detta.. Efter du sett det kommer du aldrig mera ha en trist stund!
Du kommer skratta tills du kissar ner dig! Tack Kissie för att du förgyller våra liv!

 hahahahahaha!!! Lätt bäst!
(Klipp snott från brownsugar.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: emma

sluuta shoppa. tihihih
shoppa är livet

2008-04-07 @ 21:29:11
Postat av: Sara

Hihi sötunge :)
klart ja inte blir arg pårej :D

2008-04-07 @ 21:30:48
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Jonna

men skojar du med mig? tack! Det har gjorde min dag!

2008-04-08 @ 05:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0