Halvt om halvt men hela bilder.

Njea. Jag gillar det nog inte. "Sanningens ögonblick" var sådär va?
Jag tyckte såå synd om killen som faktiskt trodde att han svarade sanning och ändå åkte ut.
Jag tror inte att en maskin kan läsa av en genuin känsla. Alla människor reagerar olika när dom ljuger.
Tror jag..?

Hur som helst. Nu har jag läst klart hela häftet inför provet imon. Någon som vill göra det åt mig?
Ush, det känns som jag går i skolen igen. Inget jag gillade speciellt mycket. Studentdagen var banne mej den lyckligaste dagen i mitt liv! Men det ska nog gå bra.. tror jag?

Håll tummarna.

Sen kom jag på värsta grejen! Mamma.. bäst för dig att du har paket med dig! Men viktigast är ju att du kommer hem. Glöm inte paketen!!

Jag bjuder på gamla bilder jag hittade hos Emma igår också. Hade helt glömt bort att dessa fanns. Jag har dom inte ens på min dator..? Jag ser liten ut!

image314image315



Jag funderar på att ge dig en chans..

Kommentarer
Postat av: emma

men du är heeeeeet

2008-04-20 @ 22:57:27
URL: http://emmsiiee.blogg.se
Postat av: Jonas

Men du är liten bolltroll

2008-04-20 @ 23:09:19
Postat av: Jonas

Slapptroll!!!!!!!!!!

2008-04-20 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0