Fredagens fester

Kom precis innanför dörren. Ganska mysig kväll faktiskt. Vi färgade ellis hår, blev as snyggt!
Efter det begav vi oss till donkan (Jag är ett troget fan av Mcdonalds!) Sedan till tobbe-festen.
Där var ju folk man kände!.. lite. Heter man Mattias så ska man väl inte presentera sig som Johan?..
Efter det var det nästa fests tur. Nalle och co. Trevligt!
Vi var dock tvugna att åka hem ganska direkt eftersom Bella ska upp tidigt imon och jag var ganska seg..
Bilder hann vi ta ändå..


image267 Tack min älskade vän för att du är bäst..


Kvällens Bästa:
Nicole säger: Ett telia-refill hundra, tack!
Shell-killen säger: 100 kronor blir det då, tack! 
Ellinor säger: Nehe?
Shell killen säger: NO SHIIIIT!!?

Nu skriker sängen efter mig!
Tudiluu

Kommentarer
Postat av: emma

sjuuukt snygg blev hon i håret!!

2008-04-05 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0