Dagens shopping

Förlåtförlåt för dålig uppdatering. Nu kör vi igång igen!

Jobbet var surt idag. Det är alltid nackdel att jobba för någon av sina föräldrar. Resultatet blir att dom behandlar en annorlunda. I mitt fall på det dåliga sättet. Pappa är ibland väldigt snabb att hacka. Mycket skitsnack noll beröm.
Så det sög lite granna.

Eftersom det är så synd om mig som måste jobba med honom så belönade jag mig själv lite med shopping.
Jag hittade tre linnen. Jättefantasifullt.. Alla ser likadan ut men i olika färger. Men äsh. jag behöver verkligen linnen eftersom torktummlan hatar mina kläder och förstör alla linnen. Taadaa va fint deta blidde

image302
Jag älskar denna färgen!! Enligt mig solklart vårens färg flickor!


" Asså, jag håller ju på HV när dom vinner och jag får fira. Då kan man ju säga att man hejat hela tiden!"


..Kärlek till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0