Charlie bit my finger!

Kära vänner!
En ny vecka framför oss. Gud så härligt, eller?
Idag har varit en härligt dag faktiskt. började inte jobba förrän elva idag och slutade vid halv tre. Underbara tider!
Efter jobbet åkte lillebror och jag och tränade. Det är vår nya hobby, ja.

Men eftersom jag i grund och botten är gottegris så åkte jag såklart och köpte godis efter träning. Jag ser det som att, hey, jag har ju faktiskt tränat och då kan jag unna mig godis.
Hela grejen med att träna är ju att bli snygg (Jaja hälsanockså blabla) ,så det känns jobbigt när det faktiskt kommer snygga pojkar till spåret och springer. Speciellt om du själv har på dig din pappa träningsbyxor.( Jag kör stenhårt på att vara ful när jag tränar!)

Och så måste jag visa ett klipp som en vän till mig visade mig för ett tag sen. Detta är en perfekt förklaring till varför jag inte ska ha barn på väääääldigt många år! Dessa avkommor är ju för fan satan själva!! I alla fall den längst fram. Han ser ond ut! Han bakom.. är nog bara jävlig. Kanske lite scitzofren också?..




|..Overandout..|

Kommentarer
Postat av: emma

hahahhahhah just därför man skaffar barn.. bebisen va ju såå jäkla söt.. bara gravar efteråt. klockrent. hahahah!!!

2008-04-14 @ 22:35:31
Postat av: mimmi

Åh, how I love Charlie och hans korkade storebror.

2008-04-14 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0