Britney feat Heidi?!

Är detta på riktigt?.. Ne..? Eller?!

Jag fattar noll. Har Britney blivit så B att hon gör musik med (Låt oss vara ärliga) B-kändisar? Jag gillar dig Heidi men du är ju endast känd för att du är dig själv i The Hills. Hur lyckas du då få spela in låtar med Brittan?..
Hmm.. man kanske ska testa på att vara sig själv? haha.

Emma, tack för en mysig promenad! Alltid lika skönt att tala ut med dig. Tack vännen.

Nu ska jag ge er ett tips som jag brukar köra på såhär på kvällskvisten. Ta en mycket varm dusch, ät dig mätt och tänd ljus i hela rummet. Jag blir helt lugn och avslappnad. Underbart.


Yes ell. Jag ställer imorgon.

Kommentarer
Postat av: emma

tack själv.

2008-04-23 @ 22:59:14
URL: http://emsiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0