Bankad gul och blå

Herregud. Om stavfel förekommer nu så är det för att klockan är ett på natten och jag har jobbat i 15 timmar.
Jag har levt på lite ost och druckit sisådära 4 coca-cola för att hålla mig igång.. Bra diet?!
Risken är rätt stor att jag somnar på tangentbordet! Det är också skit kul att när man ser ut som stryk på jobbet (vilket jag alltid gör för det är typ noll hunkar på personalfesterna) så kommer det snyggaste fanskap jag sett i mitt liv..typ. Du var lite och nosade.. men jag tyckte du skulle attakerat mig!!

Tack flickor för att ni kom och hälsade på mig (och bedömde hunken!) en stund!
Alltid kul att träffa er och äta äppelpaj hihi.

Jonna, förstår du vad du missar? Hunkar och äppelpaj! Kom hem.

Nu ska jag såå sova, om jag kan ta mig till sängen.
Mina ben går nämligen knappt att röra för träningsvärken.
Testa att jobba med en sån värk ni!
Hugsie.

image289
                                                                                                    ♥

Kommentarer
Postat av: Ewie

vilken fin bild :)

2008-04-12 @ 01:08:34
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: emma

as gott med äppelpaj!! tack sjäälv. :) alltid lika trevligt att träffa deej

2008-04-12 @ 10:22:32
Postat av: Jonna

Take me home for Gods sake! Now!

2008-04-12 @ 11:53:25
URL: http://jonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0